شرکت زرین غزال تولید کننده بستنی با نام تجاری دایتی و لبنیات با نام تجاری آپادا می باشد. این شرکت تولید بستنی را از سال 1384 و تولید لبنیات را از سال 1387 آغاز نمود.
شرکت زرین غزال خود را ناظر بر کیفیت محصول در سبد خرید خانواده می داند حتی برای این منظور این شرکت اقدام به توزیع یخچال های مخصوص نگهداری بستنی در محل های خرید نموده است.
از ویژگی های بستنی دایتی و لبنیات آپادا می توان به کیفیت بسیار بالای مواد اولیه آن و همچنین شیر مصرفی برای تهیه این محصولات نام برد. با توجه به این مطلب که دامداری تحت کنترل و در مالکیت شرکت می باشد در کیفیت محصول نهایی نقش به سزایی را ایفا می کند. عدم استفاده از مواد نگهدارنده، از ویژگی های دیگر محصولات لبنی آپادا می باشد.
اهداف این شرکت با تکیه بر چهار اصل:
ایجاد اشتغال و کارآفرینی
تولید محصول با بالاترین کیفیت
سود متعارف
رضایت مشتری
استوار گردیده است.
واحد R&D این شرکت در برنامه ریزی کوتاه مدت پس از دریافت اطلاعات بازار از واحد بازاریابی اقدام به ارتقاء و بهبود کیفیت محصولات می نماید و در برنامه ریزی بلند مدت نوآوری و تولید محصولات جدید در دستور کار این واحد قرار دارد. بستنی دایتی در مدت زمان کوتاه توانسته است علاوه بر کسب استقبال عمومی، موفقیت های زیادی در کسب نشانهای کیفیت از جمله نشان استاندارد ملی ایران، نشان مدیریت کیفیت (ایزو9001-2008)، (ایزو 22000)، (ایزو 17025)، نشان HACCP، نشان حلال، گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار و همچنین لوح تقدیر کارآفرین نمونه کشور و لوح زرین مدیریت بازاریابی صنایع غذایی ایران، کسب عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال 1386 از سوی اداره نظارت و تحقیقات صنعتی ایران و عنوان واحد نمونه صنایع لبنی استان در سال 1387 از طرف اداره نظارت بر مواد غذایی استان فارس را به دست آورد.
لبنیات آپادا نیز با کسب نشان استاندارد ملی ایران و توجه به سلامت هموطنان سعی در جلب رضایت مصرف کنندگان نموده است.
رسالت ما سبدی یکتا و کامل از خوراک سالم، با کیفیت و خوش طعم برای رسیدن به ذائقه میهمانان امروز و تأمین نیاز میهمانان فرداست. در هر کجا که اشتهایی باشد، تا سفره میهمانان و میزبانان، هر دو با هم رنگین شود.
ما رسالت خود را با خلق سازمان یادگیرنده، زرین غزال پیگیری می کنیم.
غزالی چابک و تند پاسخ، که برای پذیرایی شایسته از میهمانان خود، در تلاش و جست و جویی همیشگی است، چون معتقد است:
توانمندی شناخت درست، تعریف نیاز و طراحی پاسخ مناسب و به موقع به محیط، او را قادر می سازد که با نوآوری، محصولات و خدماتی با کیفیت و بی نظیر با قیمت
عادلانه، ارائه دهد.
نقطه اتکای زرین غزال با پاسخگویی سریع و انعطاف پذیر به نیاز میهمانان خود، به عوامل زیر بستگی دارد:
شایستگی منابع انسانی توسعه یاب
تکنولوژی روز طراحی، تولید و توزیع
روح کیفیت طلبی در بالاترین سطح
احساس مسئولیت اجتماعی برای حفظ برند در سطح جهانی
کانون توجه دائمی زرین غزال در مسیر دستیابی به چشم انداز، جذب، نگهداری و ارتقاء انسان هایی است که با آرمانی مشترک و روحیه ای پرنشاط در یک سیستم اقتصادی – فرهنگی - اجتماعی، هویت و اعتباری روزافزون به خود و نام های تجاری زرین غزال می بخشند.